ÖdemişDevletHastanesitarafından17.11.2025-26.12.2025tarihleriarasında "AcilBakımHemşireliğiSertifikalıEğitimProgramı"düzenlenmesiplanlanmaktaolup;başvurular29.09.2025- 17.10.2025tarihleriarasındakabuledilecektir.Programaaitilanmetni aşağıdadır.
Ödemiş Devlet Hastanesi Acil Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı Başvuru İşlemleri
Ödemiş Devlet Hastanesi’nde 17 Kasım – 26 Aralık 2025 tarihleri arasında Acil Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı düzenlenecektir. Bu sertifika programına Acil Servis ‘ te çalışan veya çalıştırılması planlanan hemşire, hemşire yetkisi almış ebeler ve sağlık memurları (toplum sağlığı) başvuru yapabilir.
Başvuru tarihleri: 29 Eylül 2025 – 17 Ekim 2025
Başvurusu İçin Gereken Belgeler;
· Diploma Fotokopisi (Aslı gibidir)
· En son bitirmiş olduğu okulun (hemşirelik, ebelik, sağlık memurluğu) diploma fotokopisi. Sağlık alanı dışında bir üst öğrenim diplomasi var ise beraber gönderilmeli.
· Acil Serviste çalışıyor ya da çalışması planlanmakta olduğunu belirten kurum yazısı.
· Ebe ise hemşire yetki belgesi ya da hemşire yetkili olduğuna dair kurum yazısı
· Kimlik fotokopisi
· Başvuru formu (Yönetici ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü tarafından ıslak imzalı ve mühürlü )
· Evraklarının asıllarının başvuru tarihi içerinde posta ya da elden kuruma iletilmesi zorunludur.
· Başvurular resmi yazı ve eposta ile yapılmalıdır.
Ödemiş Devlet Hastanesi Acil Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Merkezi İletişim Bilgileri
Program Sorumlusu: Pelin KOZAN
Tel: 0232 5445113/ DAH:1139
Eposta: pelin.kozan@saglik.gov.tr