İzmir Dr.Behçet Uz Çocuk Hastalıkları H-Çocuk Acil Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı Resertifikasyon Sınavı
29 Ağustos 2025



                 Dr.BehçetUzÇocukHastalıklarıveCerrahisiEğitimveAraştırmaHastanesi tarafından24.10.2025tarihinde"ÇocukAcilHemşireliğiSertifikalıEğitimProgramıResertifikasyonSınavı"yapılmasıplanlanmaktaolup;başvurular10.09.2025-24.09.2025tarihleriarasındakabuledilecektir.

S.B.Ü. İTF İzmir Dr. Behçet Uz Çocuk Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim Araştırma Hastanesi Çocuk Acil  Hemşireliği  Resertifikasyon Sınavı Başvuru İşlemleri

 

        Sağlık Bilimleri Üniversitesi İTF İzmir Dr. Behçet Uz Çocuk Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde 24.10.2025tarihinde saat 10:00 da Çocuk Acil Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı Resertifikasyon Sınavı düzenlenecektir. İlgili alanda sertifikaları olup; süresi biten kişiler başvuru yapabilir. Başvuru yapacak kişiler https://khgmsaglikbakimdb.saglik.gov.tr/TR-34301/sertifikali-egitim-programi-basvurulari.html linkinden başvuru formunu doldurmalı Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü ve Başhekime imzalatarak aşağıda bilgileri sunulan program sorumlusuna Eposta ile göndermelidir.

Başvuru tarihleri: 10-24 EYLÜL 2025

Başvuru İçin Gereken Belgeler;

- Resertifikasyon Başvuru Formu (Sağlık Bakım hizmetleri Müdürü ve Yönetici Onayı olacaktır)
- Sınav Başvuru Dilekçesi
- Sertifika fotokopisi ( Önlü arkalı) (Sınava kabul edilmesi durumunda sertifika aslı

- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
- İlgili alanda çalıştığına ve çalıştırıldığına dair yazı

-Diploma Tescil Kaydına ilişkin Kayıt

-Kurum Üst yazısı

Not: Sınava kabul şartlarını taşıyan kursiyerlerin sınav günü sertifika asıllarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir.

S.B.Ü. İzmir Dr. Behçet Uz Çocuk Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim Araştırma Hastanesi Çocuk Acil Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Merkezi İletişim Bilgileri

         

Program Sorumlusu:      Osman AKMAN

Tel:        0232 411 60 00/ 6495-3910

Fax:       0232 489 23 15

Web:    behcetuzch.saglik.gov.tr

Eposta: behcetuz.egitim@saglik.gov.tr